Lycka på ett papper

Idag kom min lönelapp, och det var den bästa hittills! Det kom verkligen lägligt och jag räknar med att kunna sätta undan det jag i vanliga fall brukar få i lön. Alltså i stort sett en månadslön in på sparkontot!
Jag ska köpa en julklapp/födelsedagspresent till min lillebror innan jag åker. Egentligen var det tänkt att jag skulle gömma den så att mamma skulle kunna ge den till honom på julafton. Men det känns onödigt att vänta så länge när jag är säker på att han kommer få användning för den på en gång. Han fyller ju 14 dagen innan nyårsafton också (han är fortfarande 7 i mina ögon), så jag ska ge honom en lite dyrare present.
Jag tycker nästan att det är roligare att ge bort saker än att få saker!

Min fina lillebror, vad jag kommer sakna dig och vårt tjafs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0