Mycket prat

Det som  jag var mest nervös över när jag var i matchningsprocessen (och även  min mamma när hon skulle prata med min värdfamilj) var att det skulle bli en pinsam stämning när man pratade med familjerna på skype. Då vill jag bara lugna alla läsare som själva kanske snart ska in i matchningsprocessen och säga att ni behöver INTE oroa er! Det ni kanske behöver oroa er för är att ni inte kommer få nån tid att ställa alla era frågor. Dom familjerna jag pratade med babblade på HELA tiden. Vilket är rätt skönt i början när man är nervös och kanske inte riktigt vet vad man ska säga. 
Min mamma var jätteglad när vi hade pratat med min värdfamilj för hon tyckte att dom pratade så mycket så att dom slapp höra hennes dåliga engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0