Strömavbrott

Igår var det party! Började med förfest och sen drog vi ner till öltältet. Det var så sjukt mycket folk, förra året var det nästan helt tomt. Cyklade hem sen iallafall och la mig på soffan med täcke och kudde och somnade framför tv'n. Tycker det är skönare då Anton inte var hemma, sommar nästan bättre till tv.

Igår skulle jag och min mamma ha pratat med min värdmamma. Sist vi skulle ha pratat så ringde hennes jobb in henne så det blev inget. Det blev det inte denna gången heller. Vi satt och väntade och väntade på att hon skulle logga in på Skype, men icke. Jag fick ett mail några timmar senare där det stog att dom haft strömavbrott. Så vi får försöka en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0