3 månader

Nu har jag varit i USA i 3 månader. Alltså har 1/4 av året passerat. Det känns som att jag har varit här i en evighet samtidigt som det känns som att det har gått väldigt fort. Det är konstigt att förklara. 
Jag känner mig iallafall 100 % bekväm här nu. Innan har allt ändå känts väldigt nytt men nu känns det som en vardag där allt flyter på. 

Igår åkte jag hem till Becca på kvällen och snackade lite skit. Det känns skönt att ha henne här. För det första blir min engelska bättre eftersom att hon är amerikan och för det andra känner jag att jag kan berätta näst intill vad som helst för henne. Vi bestämde att på lördag ska vi vara med på en grej där man klär ut sig till tomtar och sen går man från bar till bar här i fairfield. Det börjar på eftermiddagen men vi tänkte ansluta oss lite senare på kvällen. Ska bli kul! 

I söndags "jobbade" jag. Den yngsta slocknade i soffan så fort föräldrarna klev utanför huset och den äldsta låg i mitt knä mesta delen av kvällen. Vi tittade på filmen The Croods och den var riktigt bra! Jag älskar animerade barnfilmer. Och ikväll ska jag, Johanna och Lotta gå på en film som heter Frozen, som också är en animerad film haha! Det är bäst att passa på när det är tisdag, för då är biljetterna billigare av någon anledning. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0