Lugn dag

Som rubriken säger har det varit en väldigt lugnt dag.
Jag vaknade upp hos Becca ganska tidigt idag och sa hej då innan hon åkte till Bahamas. Sen åkte jag hem och somnade om.
På eftermiddagen rastade jag huliganerna i bowlinghallen och lekland. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. 
Ligger just nu i sängen och tittar på Master Ink Sverige. Jag skulle själv aldrig skaffa en tatuering då jag är säker på att jag skulle tröttna på att ha samma motiv på kroppen år efter år, men jag tycker det är kul och häftigt att titta på folk som verkligen kan tatuera! Det är en sak att kunna teckna bra, men att sedan kunna föra över det på en kropp är rätt coolt. 

Nu ska jag försöka sova och förhoppningsvis få sova ut. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0