Paket hemifrån

Som rubriken lyder kom det en stor låda till mig idag. Det var ett paket med julklappar i! Jag ska verkligen göra allt jag kan för att inte öppna dom innan julafton. Började NÄSTAN gråta när jag öppnade lådan, men höll mig faktiskt denna gång. Det var lite julgodis, nötter och knäck i också som mormor hade gjort! Och så mina boots som inte fick plats i väskan när jag åkte hit. 
Det ska bli mycket kul att se vad det är som ligger i paketen! 

För övrigt så är mamma, moster, mormor och kusin på väg till Ullared just nu. Är så himla avis. Men jag hoppas att dom har kul och inte blir allt för ruinerade. 

Försöker titta på Snabba Cash - livet deluxe, men dom pratar en massa konstiga språk i större delen av filmen och det är ingen text. Förstår ingenting så jag får väl försöka sova istället. 
Godnatt!


Här är våran gran föresten!




Kommentarer
Postat av: Farmor

Test av mulighet for å sende kommentar

2013-12-11 @ 13:03:46
Postat av: Farmor

Test av mulighet for å sende kommentar

Svar: Det fungerar farmor!
stephaniekr.blogg.se

2013-12-11 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0