Sjuk

Jaha, då har jag gått och blivit sjuk igen. Förkyld och feber. Lagom passande till den första riktiga snön som kom idag och killarna ville vara ute. 
Min värdpappa har stoppat i mig en massa piller hela dagen som inte alls har funkat. Han frågade mig hur jag brukar göra när jag blir förkyld. Jag svarade att jag bara väntar ut det då det inte finns några piller som botar förkylning.. 

Skickade iallafall iväg paketet till Norge idag. Jag fattar inte varför det ska vara så himla dyrt att skicka paket. Att skicka det var dyrare än vad grejerna i kostade. Men nu är det iallafall gjort! 

Nu ska jag slå på hunger games och förhoppningsvis få mer sömn denna natt än vad jag fick igår natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0