Tacksam

Jag måste bara säga att jag är otroligt glad över att jag och Becca har kommit varandra så nära. Det är himla skönt! Känner alltid att jag kan ventilera mina tankar med henne. 

Igår blev det ingen bio. Det kom upp lite saker och så vart det utgång istället! Kom hem vid 1 på natten och kände att jag verkligen var tvungen att titta på paradise hotel. Kunde inte sova efter det. När klockan var 02:30 så tänkte jag hur fan jag skulle orka att gå upp 7 på morgonen. Men det gick! Piggare än vanligt faktiskt.
Sitter med den äldsta och tittar på Tom & Jerry innan han snart ska åka iväg på en sak som jag tyvärr inte kan ta upp här. Tänkte ta en liten powernap när han åkt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0