Underbara fredag

Idag är det fredag och det är så himla skönt! Just nu jobbar jag, men bara i en timme till. Vi sitter på golvet och bygger med lego samtidigt som vi tittar på tv. 
Ikväll ska jag över till Marlise en stund. Hennes värdmamma har lite party, och sen ska vi ut i Stamford. Jag gillar Marlise väldigt mycket och vi har verkligen kommit varandra närmre dom senaste veckorna. Så det svider lite att hon åker hem i januari. Det är nackdelen med att vara au pair, att ens kompisar åker hem och man vet inte om man träffar dom igen. 

Igår köpte jag klart alla julklappar! Eftersom att jag inte vet om Mona värdföräldrar håller koll på min blogg så tänker jag inte skriva vad jag köpt än. Det får ni veta efter den 25:e när vi öppnat alla julklappar! 

Nu ska jag fortsätta med mitt legoskepp, ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0