White Plains

Igår jobbade jag i två timmar på kvällen innan det var dags att hämta upp Josefin och Madeleine (som jag träffade på training school) på tågstationen. Vi åkte och inhandlade nödvändigheter, hämtade upp Marlies och sen åkte vi till Becca. Jared kom och vi förfestade innan det var dags att dra vidare. Det blev lite krångel med en för full bar så alla var tvugna att gå så vi släppte av Madde och Jossan hemma hos dom och sen drog vi andra vidare till White Plains i New York. Det var sjukt kul! Det var mycket folk och vi dansade tills det stängde. 
Jag tror klockan var 05:00 när jag slog igen ögonen. 

Idag åkte vi till ett stort plantage (säger man så?) för att hugga en gran. Vi var flera familjer som samlades och sen åkte alla bilar efter varandra till Jones family farm. 
Efter ca 2 timmar hittade vi äntligen en hygglig gran som dög och sen åkte vi för att äta middag. 
Nu på kvällen har jag hängt lite med Becca, alltid lika kul!

Imorgon ska jag försöka att få iväg julklapparna till Norge och sen är det i vanlig ordning personlig träning. 

Nu ska jag titta klart på idol och sen sova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0