Datum

En tjej från kontoret i Boston ringde precis och berättade om datumet jag ska åka.
Jag åker alltså tisdagen den 3:e september. Då spenderar jag fyra dagar på training school i New York och åker till min värdfamilj den 7:e september. Jag är så himla glad och förväntansfull så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Det känns så himla overkligt men ändå så verkligt. Detta har jag velat sen jag var ca 15 år och nu händer det äntligen! Jag känner mig fortfarand supernöjd över mitt val av familj och pojkarna jag ska ta hand om verkar hur söta som helst.
 
Samtidigt som jag är mitt uppe i mitt lyckorus är jag väldigt ledsem över att behöva skicka ett mail till familjen i SF och berätta att jag valt att spendera mitt år med en annan familj. Det gör lite ont i mit hjärta men jag är säker på att dom kommer hitta en fantastisk au pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0