Drömmarnas land

Inatt sov jag verkligen inte bra. Jag kunde inte somna till en början och låg och vred och vände på mig. När jag väl somnade så drömde jag mardrömmar. Jag drömde att jag inte alls kom till min värdfamilj utan till en annan familj som var hemsk. Pappan slog barnen när dom inte lyssnade och ville låsa in mig i ett rum. Jag gick in i en rematch och hamnade hos en ännu värre familj. På nått konstigt vis så var min lillebror också i USA och jobbade som au pair (?) och han hade lika hemska upplevelser. Så han och jag försökte fly men fick ingen hjälp av någon. Haha det ska bli skönt att pappa kommer snart så jag kan tänka på nått annat också och inte bara au pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0