Förberedelser

Jag tänker börja redan imorgon med att ta tag i saker. Först tänkte jag åka till polisen och fixa ett nytt pass. Mitt pass skulle egentligen ha fungerat då det håller i 2 år till, men jag har någon gammal version utan nån sorts magnetremsa så jag måste förnya det.
Jag ska svänga föbi jobbet och be om tjänstledigt, och blir det som jag vill så jobbar jag bara en vecka till efter semestern(!).
Sen ska jag åka till Nävertorps vårdcentral och be om en tid för läkarundersökning, hoppas verkligen att jag hinner få en i tid för jag har hört att det ska vara svårt.
Sen ska jag också svänga förbi banken och höra lite om vad det innebär att ge fullmakt åt någon gällande mina bankkonton. Jag kommer ju få räkningar när jag är borta och då vill jag att mamma ska kunna ha tillgång till mina konton och betala dom åt mig. Kanske ska ta med mig bankdosan också och byta batteri.
Sen ska jag ringa några telefonsamtal. Det ena till a-kassan för att höra om jag fortfarande får vara med där och det andra till the phone house för att höra om jag får frysa mitt abonnemang.
 
Kul att se att det är så många som har kikat in här idag! Förhoppningsvis så kommer jag uppdatera denna blogg flitigt även när jag är i USA. Säger inte att den uppdateras flitigt nu men jag ska försöka vara så aktiv som möjligt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0