Hatar att komma på rubriker

Kom precis in från en pw/joggingtur med mamma. Det har varit så himla varmt de senaste dagarna så det har varit en pina att komma ut. Men idag var det riktigt behagligt då det var molningt och lite blåsigt.
 
Jag fick en update av min värdmamma om vad de hittat på för något i helgen. Jag fick också lite bilder på pojkarna och dom är hur söta som helst! Jag längtar verkligen tills jag får träffa dom och jag älskar att värdmamman påminner mig på mail om hur "exited" dom är över att jag ska vara deras Au Pair. Tyvärr så vill dom inte att jag nämner namn eller lägger upp bilder på barnen och det måste jag respektera. 
 
I Söndags var jag föresten på Tuna Park och letade efter presenter till familjen. Deras förra svenska Au Pair sa att jag inte skulle köpa några leksaker för att dom redan har så mycket av det. Och det var ju inte det lättaste kan jag säga! Hittade iallafall något till slut och har en ganska bra idé på vad jag ska köpa mer. Vill inte skriva det här då jag inte vet om dom läser min blogg.
 
Imorgon ska jag på min hälsoundersökning. Jag är supernervös inför det där med att jag inte har något vaccinationskort men jag HOPPAS verkligen att det ska gå ändå.
 
 
 
 
Slänger upp en bild från när jag var på Smultronstället med Anton och Marcus för några veckoer sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0