Match 7

Fairfield, Connecticut.
 

Det här är en familj med två barn på 10 och 6 år. Dom är väldigt aktiva och utövar många sporter, men tycker också om att pyssla och måla. Det var faktiskt mamman som mailade mig och sa att de var väldigt intresserade. jag mailade tillbaka och sa att jag också var intresserad och här sitter jag några timmar senare och väntar på ett samtal från mamman. Jag tycker den här familjen verkar väldigt bra. Dom har bra värdeingar angående uppfostran och dom verkar vara en väldigt kärleksfull familj. Pappan jobbar dock hemifrån, och det är det enda som känns lite tveksamt. Men jag får se hur det går med samtalet, förhoppningsvis går det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0