Stress

Jag vet inte varför men jag känner mig superstressad. Jag är en sån som vill börja med allt på en gång och få det klart så fort som möjligt. Jag har inte fått emailet från CC än som innehåller instruktioner om ambassadbesöket.
På tal om ambassaden så har jag fått en tid på Amerikanska ambassaden den 6:e augusti klockan 08:00. Jag ska åka till Stockholm en dag innan och övernatta hos min vän Elin som ska följa med mig till ambassaden, det uppskattas!
 
Idag har jag ringt till Halebop för att se om jag kan frysa mitt abonnemang. Det kunde jag såklart inte. Men abonnemanget går ut i december så hon fixade så att det blir ett kontantkort när bindningstiden är slut så att jag kan få behålla mitt nummer sen när jag kommer hem. Hon var väldigt trevlig och hjälpsam i telefonen!
Jag har också försökt ringa runt till olika ställen för att försöka få tag på mitt vaccinationskort! Jag har nämligen inget och jag vet inte om det behövs inför hälsoundersökningen jag ska på nästa vecka. Jag fick tag på en person som kunde skicka ett men det vara bara på de vacciner jag tog upp tilll 6 år. Hon gav mig ett annat nummer att ringa för att få ett papper på de andra vaccinationerna jag tog på gymnasiet men fick såklart inget svar.. Fick lämna namn och telefonnummer så jag hoppas att dom ringer upp mig snart!
 
Imorgon ska jag åka in till stan för att ta ett foto. Fotot måste man ha med sig till ambassaden, på visumansökan men också när man ska skicka in ansökan om nationellt körkort toll Motormännen. Jag ska också svänga förbi jobbet för att skriva på ett papper om tjänstledighet och så ska jag åka till Antons föräldrar och låna hem deras skrivare.
 
Jag satt idag och fyllde i lite papper så gott jag kunde. Det första var till polisen, det är ett papper jag ska skicka in för att få ett polisregisterutdrag hemskickat. Allt är ifyllt och klart, det enda som saknas är en kopia på mitt pass som ska skickas med. Jag vill vänta med det tills jag har fått mitt nya pass. Sen läste jag igenom kontraktet och skrev på det. Ska dock vänta lite med att skicka in det.
 
Som ni kanske märker så är det verkligen 1000 saker som ska göras, och det här är bara en början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0