Application

I måndags ringde jag in till Cultural Care Au Pair kontoret i Stockholm för att höra hur det gick med min ansökan. Det var två veckor sen jag skickade in den och den har fortfarande inte blivit godkänd. Dom sa att det hade blivit ett missförstånd mellan kollegorna då dom trodde att dom ringt till alla referenser, men det var alltså två referenser kvar som dom inte hade ringt. Idag fick dom tag på min sista referens så denna vecka borde min ansökan vara godkänd!
Det känns pirrigt att det är så himla nära. Om bara några dagar kommer jag att få börja med min matchningsprocess. Jag har ju som jag nämnt tidigare redan en familj som jag är rätt säker på att jag vill matchas med, men för att vara ANNU säkrare så tänker jag prata med andra familjer också för att verkligen vara säker på att familjen i Kalifornien är den rätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0