Distansförhållande

När jag berättar för folk att jag ska åka som Au Pair i USA är den första frågan jag får, - Hur ska det gå med Anton?!
 

Jag tänkte att jag skulle svara på det. Det kommer gå jättebra! Jag hade planer på att åka till USA redan efter studenten för två år sedan, men då hade jag precis träffat Anton och kände att vår relation inte var stark nog för ett distansförhållande så tidigt i vårt förhållande. Men nu har har vi varit tillsammans i över två år och jag känner att vi båda är starka och trygga nog i vår relation för att kunna klara av det. Han är väldigt stöttande och vet att det här är en dröm jag har haft länge och han är verkligen glad för min skull.
 
Förhoppningsvis kommer han och hälsar på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0