Skype

Hejsan!
Sitter nu och väntar på att en familj från USA ska logga in på Skype. Det är nämligen så att jag har ett en familj utanför Cultural Care Au Pair som jag är medlem i. Det är en familj som bor en bit utanför San Francisco. Det hade varit toppen att matcha med denna familj just eftersom att min vän Elin ska åka som Au Pair i samma område. Dock ska man inte bara välja en familj efter vart den bor, men jag hoppas att det här samtalet känns minst lika bra som det förra samtalet jag hade med mamman!
Efter det åker jag in till stan för lite party med Emelie och Lovisa.
Just ja, hoppas Melodifestivalen rockar efter som att den är i Malmö detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0