Finally!

ÄNTLIGEN är biljetterna till mamma och lillebror beställda. Dock är det långt kvar tills dom kommer, men nu har jag verkligen något att se fram emot! Den 22:a Juni anländer dom i Newark i New Jersey och kommer att spendera 10 dagar här. Jag har planer på att kanske hyra en bil i några dagar och åka till Washington DC, och New York är en självklarhet! Jag är så himla lycklig.
 
Imorgon ska jag åka in till New York. Rebecka som bor i New Jersey ska också åka in till New York. Vi ska nämligen ha en sleepover hos Ebba som bor i Brooklyn. Det ska bli himla mysigt! Vi ska laga tacos på svenskt vis. Här består tacos ris, bönor och ost i ett bröd. Det känns fortfarande så himla overkligt att jag kan sätta mig på ett tåg i en timme och sen är jag helt plötsligt i New York. Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid det.
 
Snart fyller jag ju år också. Mindre än två veckor kvar. Planen är att jag och Johanna ska åka till Atlantic city i New Jersey och prova på nattlivet där. Vet dock inte om det blir precis vid min födelsedag eller lite senare. Det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0