Gårdagen

Bion igår var rutten. Inte bra alls! Dom första rvå timmarna hände det absolut ingenting, och när det väl började hända saker tog filmen slut. Ingen höjdare alltså!
Jag och Johanna var partysugna efter det så vi styrde mitt monster mot SoNo där vi mötte Becca. På dansgolvet kom det fram en kille som ville bjuda mig på en drink. Tackade artigt nej och sa att jag skulle köra hem. Han stog och skröt om att han bodde på Manhattan och vad han jobbade med osv. Inte charmigt alls så när han frågade om mitt nummer gav jag honom fel nummer. Haha kanske är elakt, menmen..

Ikväll blir det utgång igen! Dock inte nykter. Becca kommer och hämtar upp mig och sen drar vi vidare till Stamford. Ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0