Sova

Idag var ju grabbarna hemma hela dagen (slutkörd). Vi åkte till en lekland i några timmar så att som fick springa av sig och på vägen hem hämtade vi en kompis till den äldsta som ännu inte har åkt hem än. 
I Sverige är det min födelsedag just nu. Det känns konstigt att grattishälsningarna redan börjar trilla in på Facebook då klockan bara är 19:16 den 11 november. Det kommer kännas konstigt att inte fira den hemma så som jag gjort i 20 år. Mamma missar min födelsedag för första gången och det svider lite faktiskt. Mest för mig kanske. 

Trots att det är tidigt så ska jag faktiskt försöka sova nu då jag är hur trött som helst. Att få lägga sig i enrenbäddad säng är ju inte helt fel det heller.  





Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis! :)

Svar: Tack! :)
stephaniekr.blogg.se

2013-11-12 @ 10:59:32
URL: http://karinaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0