Tankar

Jag tror jag börjar få lite hemlängtan. Det kan bero på att det är mindre än en vecka kvar tills jag fyller år. 
Man uppskattar verkligen de små sakerna hemma som man annars kanske inte tänker på. Små saker som att bara sitta och titta på tv med mamma, när jag jobbar kväll och alltid går och pratar med Vera som börjar sitt nattskift innan jag åker hem, att kunna åka till mormor när jag känner för det (inte för att det händer så ofta men jag vet ju ändå att jag kan göra det precis när jag vill), att kunna åka till Elisabeth och bara vara och en sån grej som att bara åka till moster på en fika. Dom sakerna uppskattar jag mer nu. 
Jag är så glad över att jag har så himla fina människor runt omkring mig. 
Jag saknar att gå ut på Statt och alltid förfesta hos Emelie innan. Och det blir ju inte bättre av att jag får sms från Statt varenda torsdag haha.. 
Jag trivs himla bra här och jag vet att min värdfamilj kommer göra allt för att min födelsedag ska bli speciell. Jag har fått välja ut en resturang som vi ska åka till och jag har redan fått den bästa presenten av dom. Men som jag skrev tidigare i ett inlägg så kommer högtiderna vara jobbiga, speciellt jul. Men jag tror att efter jul kommer tiden gå så himla fort! 
Jag har ju ändå rätt mycket att se fram emot. Thanksgiving är snart, vilket ska bli himla kul att uppleva! Jag ska åka till atlantic city. Sofia som jag träffade på au pairskolan, som bor i Baltimore, kommer hit över en helg i december då vi ska strosa runt i new york och se på julskyltningen. 

Nu ska jag titta på film och sedan sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar!! Kommer bli så bra! :)

Svar: Ja det ska bli så mysigt!! Hoppas det är lite snö då :)
stephaniekr.blogg.se

2013-11-07 @ 21:24:44
URL: http://nattstad.se/sofialouise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0