Thanksgiving

Dagen började med att jag och min värdmamma hämtade upp all mat till middagen. Hon och hennes arbetskamrater hade köpt mat till kvinna som är anställd på deras jobb men som tyvärr fått bencancer.. Så vi åkte dit och överlämnade en blomma och maten. Blicken hennes man hade när vi kom var oslagbar.. Han hade tårar i ögonen och även fast det är en tragisk historia så var det ett perfekt sätt att börja thanksgiving på. 
När vi kom hem satte jag igång med att städa mitt rum och byta sängkläder då Rebecka ska dela säng med mig inatt. 
Becca och hennes bror Jensen kom över och som vanligt sminkade jag Becca. Kul att hon tycker att jag är duktig på det och kommer till mig varje gång hon behöver sminkas! Vi åkte sedan och hämtade upp Rebecka från tågstationen. Vilken lycka det var att se henne!
Vi har ätit massor med mat och nu sitter vi alla i soffan och tittar på Elf. Om en stund ska vi ungdomar dra oss hem till Becca för att spela lite sällskapsspel. Det har varit en superbra dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0