Can I have your number?

Kom precis hem från Jordan's (resturang) där man åt middag med Johanna, Lotta och Desirée. När vi var klara gick vi ut på parkeringen och pratade en stund. En bil svängde upp bredvid oss och ut kommer en kille (ser ut som 16 år) och frågar "can I have any of your guys number?" 
Jeeez, tänkte jag. Han vet verkligen hur man får en tjej att känna sig speciell. 
Iallafall, först stog vi bara och stirrade på honom tills jag frågade hur gammal han var. Han svarade att han var 18. Jag sa att jag är 21 och att han är lite ung. Då hörde man hans lillebror som hade vevat ner rutan och tittade på oss sa "ask if she wants a ride home". 
Jag tyckte så sjukt synd om killen haha! Han var ju iallafall modig som kom fram och frågade efter någons nr. 

Annars idag så har jag varit och shoppat. Hittade lite fina saker. Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0