Exhausted

ÄNTLIGEN ligger jag i min säng och ska titta på svenska hollywoodfruar. 
Var på gymet nu på kvällen och det var lite segt. Men det var en helt okej serie på tvn på crosstrainern så det funkade! Efter det åkte jag och handlade lite på Stop & Shop åt min värdmamma. 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Följde med min värdpappa och gjorde lite ärenden och sen kom Becca över. Eftersom att det har varit några killar här som har rengjort soffan och heltäckningsmattan i vardagsrummet kunde grabbarna inte sitta och titta på tv där. Så jag och Becca tog med oss lillkillen till en lekplats (storkillen vill inte följa med) och sen käkade vi frozen yogurt. Han i kassan tyckte att mitt värdbarn var så söt så han fick en t-shirt där ifrån! 

Jag förstår inte varför jag är trött hela tiden. Efter att jag följt grabbarna till bussen så sover jag ett par timmar igen. Men ändå är jag helt slut. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0