Helgen

Här var det tomt! Men i lördags hade jag fullt upp med förberedelser av kidsens halloween party och på söndagen mådde jag inte så bra efter att ha gått på ett halloween party..

Lördagen började med att jag hjälpte till att baka, åka till affären ett par gånger och sätta upp pynt. Det gick verkligen åt hela dagen. Vid 17:00 kom alla barn och sen var det full rulle. Min värdmamma ringde i början av festen och beställde 7 stora pizzor. När klockan slog 19:00 och det var dags för alla att åka hem så hade pizzorna inte kommit än. Kul jul. Men de flesta stannade kvar längre och pizzorna gick faktiskt åt!
Sen kom Becca och hämtade upp mig (en amerikansk tjej) för att åka och köpa alkohol och föra lite hos henne. Hennes killkompis kom och sedan åkte vi till en fest. Det var sjukt mycket folk och vi hade sjukt roligt! Alla var utklädda från topp till tå och alla dansade och hade kul. Tycker dock synd om stackarna som fick städa upp allt efteråt. 

På söndagen vaknade jag vid 12:00 och mådde illa. Vilket är konstigt då jag nästan aldrig blir dålig dagen efter, blir mest bara trött och seg. Men inte nu inte. Sprang på toaletten (rolig info) och somnade om till 15:00 igen. Fick sms av Becca som frågade om vi skulle hänga så jag åkte dit på kvällen. Vi åkte till någon sportbar typ och åt. Inte så god mat men trevligt sällskap. 

Idag har jag blivit slaktad av Mike (personlig tränare) och jag mådde verkligen illa när jag åkte där ifrån. Har ju en halvtimmes träning med honom nu varje måndag. Jag värmer upp själv innan på crosstrainern och sen gör vi allt från squats till kettleballövningar. Tanken är att jag ska gymma två gånger till i veckan. 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hämtade grabbarna från skolan då den yngsta har bibel läsning på måndagar, stackarn. 
Kom hem och spelade lite tennis med den äldsta och sen gick vi in och spelade lite spel. 

Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera! 

Pumpor som vi gjorde i lördags. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0