Planering

Idag mötte jag upp Clarissa på Starbucks. Vi planerade lite inför resan till Boston i helgen. Det ska bli så kul! Bara strosa runt på Bostons gator i två dagar och se allt vi hinner med. 

Nu på kvällen mötte jag upp Johanna på Panera bread. Tog broccolisoppa i en brödskål, nya favoriten! 
Efter det åkte vi och kollade på bio med Lotta. Vi såg the baggage claim som är en romantisk komedi. Riktigt bra faktiskt!
Filmen slutade runt 23:00 så jag passade på att hämta upp min värdpappa från tåget. 
Jag frågade honom om hjälp om att kolla flygbiljetter åt mamma och lillebror hit i sommar. Det ställde han mer än gärna upp på! Jag sa att jag hade hittat biljetter för $1200 men han sa att han kunde hitta för $600. När mamma skulle beställa i Sverige så skulle det gå på 18000 kr.. (Nu vet du det mamma, hör av mig imorgon efter att vi tittat runt)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0