Pumpkin patch

Imorse väcktes jag av att små barnfötter dundrade som elefanter på övervåningen. 08:45 för att vara mer exakt. Bestämde mig för att följa med till kyrkan denna söndag. Det var ju inte det roligaste, så jag sa till som att dom inte behöver förvänta sig att jag följer med varje söndag. 

Efter det åkte vi till ett pumpkin patch ställe. Farfarn från Kalifornien är här så dom ville göra något roligt tillsammans med honom. Herrejisses vad mycket folk det var! Stackarna som bodde i det området fick stå vid sina utfarter hur länge som helst för att kunna komma ifrån huset med bilen. Det var bilkö i flera hundra meter. Vi kom fram till slut iallafall och fick med oss rätt många pumpor hem. 

När vi kom hem tittade jag på idol (hur fasen kunde George åka ut?) och tog sedan en nap. Det behövdes! 




Kommentarer
Postat av: Karin

Precis!! Hur kunde George åka ut?! Han skulle vunnit :)

Svar: Han var definitivt värd en finalplats!
stephaniekr.blogg.se

2013-10-14 @ 18:35:06
URL: http://karinaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0