Sjuk

Gårdagen var inte bra alls. Tänker inte gå in på detaljer då jag inte vill hänga ut någon. Men jag kände för att packa väskan och åka hem på en gång. När man är så långt borta från vad som har varit sin trygghet i 21 år så inser man hur bra man har det där hemma. Saknar att sitta och titta på tv med mamma på kvällarna och prata. 
Men idag är iallafall allt bättre vilket känns skönt. Det måste finnas några dåliga stunder så man kan uppskatta dom bra stunderna också. 

För övrigt så är jag sjuk. Det känns som att jag sväljer rakblad varje gång jag sväljer och har huvudvärk. Men jag trotsade det och åkte till 16 handles med Sofia nu på kvällen. Vi satt och pratade i 2 timmar. Det är så himla skönt att prata svenska. 
Eftersom att man som au pair jobbar även då man är sjuk så vill man ändå komma ut ur huset och göra något. 

Nu har jag tänt mitt doftljus på Ikea och ska kolla film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0