Thank god it's friday

Fredag idag! Hade en lite jobbig morgon med storkillen. Inte så himla kul men jag vet att det inte är personligt. 
Efter att dom åkte till skolan kom Johanna och hämtade upp mig och vi åkte sedan till Trumbull mall. Jag skulle ju egentligen bara köpa en ögonskugga, men det blev allt annat än det. Jag köpte ett par jeans från american eagle outfitters, underkläder från victoria's secret och en rosa bandet t-shirt att ha på gymmet. Hittade ett par skitsnygga boots också men min lön hade inte kommit in på kontot än så kunde inte köpa dom.. Kanske hittar ett par i NYC imorgon. 

Nu på kvällen åt jag och min värdfamilj på en resturang som heter Taco Loco. Fick för första gången sen jag kom hit äta en riktig köttbit! Var bara beasåsen som fattades och det hade känts som hemma. Iallafall, storkillen satt bredvid mig och la sitt huvud i mitt knä hela tiden. Det är sånna saker som gör det här så himla värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0