The edge

Har precis landat i sängen efter en dusch. Jag har varit och tränat nu på kvällen med några tjejer och fy fasen vad skönt det var! Har ju inte rört på mig på typ två månader. Jag körde 30 min på crosstrainern och 30 min styrketräning. Jag tränar på ett ställe som heter The Edge och kostar $20 (ca 140 spänn) i månaden. 

Vad har jag annars gjort idag då? Varit på Starbucks med Clarissa och svängde sedan förbi stop & shop (mataffär) åt min värdmamma för att köpa nån grej till en mopp som städerskan behövde. Intresseklubben antecknar. 

Jag är ledig hela dena helgen också. Imorgon på dagen ska jag till ett shopping centrum med en svensk tjej. Ska dock inte köpa mer än en ögonskugga om jag hittar den jag vill ha. På lördag ska jag även möta upp Rebecka som bor i New Jersey och kanske Ebba som bor i Brooklyn i NYC. Den ena tjejen flög jag med hit och den andra träffade jag på training school. 

En suddig bild från crosstrainern. Dom har tv på varenda maskin så jag tittade på X-factor samtidigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0