American Apple Pie

Okej, igår åt jag min första onyttiga grej! Äppelpaj. Tog en ytterst liten bit. Visst var det gott, men alldeles för sött.. Kommer dröja innan jag äter något onyttigt igen!

Idag kommer det en svensk tjej hit och hämtar upp mig (eller om vi byter till "min" bil) för att sedan åka till ett köpcentrum. Forever 21 och Victoria's Secret ska besökas för första gången sen jag kom hit! Behöver (ja mamma, jag BEHÖVER faktiskt) ha lite nya höstkläder då jag knappt tog med det, och det börjar bli kallt här..

Annars då? Hade en grym kväll med grabbarna igår. Det känns som att vi bygger starkare band till varandra och jag börjar verkligen komma in i detta. Skickade lillkillen på time out igår och han lyssnade faktiskt och uppförde sig efter det. Värdmamman säger varje dag att jag är duktig med pojkarna och att hon uppskattar att jag är här. Skönt att höra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att allt går bra. Vi saknar dig här hemma.

Svar: Tack! Saknar er där hemma också! (Även fast jag inte vet vem det är;))
stephaniekr.blogg.se

2013-09-17 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0