Bilkörning

Idag fick jag ju som sagt min telefon. Tänkte att jag skulle ta med grabbarna ut och göra nått när jag äntligen kan. Så för första gången körde jag själv och vi åkte och köpte frozen yogurt. 
När vi väl var där så ringde värdpappan och sa att värdmamman skulle hämtas upp 5:35 pm. Okej, shit. Det var 10 min kvar. Jag som trodde hon sa 6:35 pm. Men okej jag hinner, tänkte jag. Knappade in tågstationen på gpsen och körde dit. Yes, vi kom fram och till och med i tid! Sen hör jag storkillen säga "this isn't the right place Stephanie?". 
Fan.. Fick lite panik och ringde värdpappan som förklarade vägen till den rätta tågstationen. Mamman ringde under tiden jag körde och förklarade att hon skulle gå ut till vägen. Jag sa förlåt flera gånger men hon sa att det var absolut ingen fara. Till slut hittade jag henne och var 20 min sen. 
Är dock stolt över mig själv att jag behöll lugnet framför killarna trots att jag egentligen hade lite panik. 
Well, nu kan det ju bara bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0