Bra dag

Idag har varit en bra dag! 
Började jobba klockan 7 men grabbarna gick inte upp förrän 10 i 8. Dom var lugna och snälla imorse, även när dom kom hem från skolan!
Under dagen har jag varit med min värdmamma och fått manikyr och predikyr (min välkomstpresent). Det var SÅ skönt! Mina ben och fötter fick sig en omgång av massage och alla slags krämer. Dom ärsuperlena nu! På manikyren valde jag att göra gelenaglar då mina naglar lätt går sönder, så nu är de starka i några veckor! Samtidigt som man gjorde manikyr ska kom det en tjej som frågade om man ville ha massage. Ett självklart ja på den frågan!
Manikyren kostade endast 35 dollar så dit ska jag absolut åka igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0