Frågor

Känner du dig fortfarande lika taggad? :)
Vad är det t.ex för dumma saker dom gjort?

Detta är två frågor jag fick på inlägget "lång dag" så jag tänkte svara på dom.

Under hela vistelsen på skolan var jag supertaggad på att få träffa min värdfamilj. Eftersom att våran lärare var ganska elak (hon var verkligen det) så längtade jag ganska mycket efter att få lämna skolan. Jag är helt säker på att jag kommer få ett fantastiskt år!
Några dumma saker som vissa au pairer hade gjort var att ha fest hemma hos sig när värdfamiljen var på semester, och ljög om det. Värdföräldrarna hade sedan sett bilder på Facebook från festen och den killen hade blivit hemskickad.
En annan au pair hade blivit påkommen med att ligga och sova vid poolen när barnen badade. Hon sa till sina föräldrar att det bara hände den gången, men där var barnen ganska ärliga och sa att hon gjorde så hela tiden. Behöver jag säga att hon fick åka hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0