LLC-möte

Idag kom min LCC hit och pratade lite. LCC är som en kontaktperson som man vänder sig till om man behöver prata eller har några problem. Man bar också en träff varje månad med henne och andra au pairer i området. På söndag är det min första träff och vi ska på "apple picking". Tänkte ta med mig storgrabben dit då han älskar egentid.
Min LLC heter iallafall också Stephanie, och är halvt svensk. Lite kul! 
Imorgon ska jag försöka ta mig till ett gym och bli medlem där, åka till postkontoret och skicka hem ett paket och sen kanske försöka hitta ett Walmart bara för att. Walmart är typ lite som Ullared och finns lite överallt.  

Kommentarer
Postat av: karin

Sv: ja, det är konstigt, men jag har pratat med min kompis som också ska åka, och det är samma sak för henne tyvärr :/ och det känns som om jag är på dom hela tiden, mailar och frågar om jag har någon match snart, men jag får samma svar hela tiden att det är högsäsong och många aupairer vill åka iväg... tråkigt :(
men vad kul att du har åkt iväg! :) trivs du? hur lång tid tog det för dig att få familjen? :)

Svar: Vad tråkigt.. Men du hittar säkert en familj snart! :)
Jag trivs väldigt bra! Det tog mig ca 1 månad och 6 matchningar att hitta min familj :)
stephaniekr.blogg.se

2013-09-20 @ 11:34:24
URL: http://karinaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0