Yankee stadium

Idag hämtade Clarissa upp mig för att sedan åka till tågstationen. Idag bar det av till Yankee stadium! Det var SÅ jävla coolt så det finns inte. Känslan när Yankees gjorde en home run och hela läktaren ställde sig upp och skrek, helt obeskrivlig. Rös i hela kroppen. Gjorde kanske ett riktigt ovärt och svindyrt köp också. En Yankee-keps för 45$ (ca 300 spänn).  Fast nej, det var inte ovärt. Det är ett minne jag kan behålla hela livet. 

Efter det blev det en snabb tur till NYC där vi mötte upp Johanna. Vi åkte hem igen och åt middag innan vi åkte vidare för att kolla på bio. Vi var ett helt gäng au pairer som såg The Prisoners. Riktigt dålig film. Den började rätt sent också, typ vid 9. Jag tänkte att den håller säkert inte på så länge. Men johodu, 3 jäkla timmar höll den dåliga filmen på i?! 
Nu ligger jag iallafall i min säng och ska sova, så skönt..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0