Helgen är för kort

Måste bara börja med att säga att det är kul att så pass många tittar on här varje dag även fast jag blivit väldigt dålig på att blogga nu. Jag ska försöka bättra mig!

Jag har haft en himla bra helg. I fredags åt jag och Anna middag på Rio Bravo, som är mitt favoritställe när det kommer till mexikansk mat. Sen blev det utgång i stamford! Det var väldigt mycket folk och det var riktigt trevligt. 
I lördags var jag väldigt seg hela förmiddagen. Tittade på familjen annorlunda ända tills det var dags att hämta upp Rebecka på tågstationen. Vi åkte hem till mig för jag skulle jobba. Jag tror föräldrarna åkte runt 18 och jag, Rebecka och grabbarna åt middag ute vi också! Och till min förvåning så var föräldrarna redan hemma när vi kom hem. Jag hade räknat med att dom skulle vara borta till 11-12 så jag slutade väldigt tidigt. Anna kom över och vi funderade på vad vi skulle hitta på. Vi bestämde oss för att åka till Sea Grape, som är bar här i fairfield, för att sitta och snacka lite. När jag varit där förut så har det varit kanske 10 pers med en medelålder på 50 år, men i lördags var det säkert 50 college studenter där! Tydligen var det en speciell helg för skolan, så dom firade vad det nu än var som var speciellt. 
På söndag klev jag och Rebecka upp tidigt för att åka till stamford och ha våran sista lektion! Så himla skönt, nu är det bara själva resan kvar till Niagara fallen, och det känns ju inte så ansträngande. Jag är nu alltså klar med alla mina credits jag måste ha för att fullfölja mitt visum. Efter vi var klara så åkte vi till ett tivoli som låg på stranden. Vi tittade bara lite på vad som fanns innan vi bestämde oss för att sätta oss på starbucks och vänta på Rebeckas tåg hem till new jersey. 
När jag och Anna (som mötte upp oss på tivolit) vinkat av Rebecka åkte vi och kollade på bio! The Other Woman tittade vi på och den va så rolig! Verkligen värd att se! 




En rolig registreringsskylt vi hittade i parkeringshuset i stamford







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0