NYC

Dom här lediga dagarna har varit så himla sköna! Jag har hängt med Anna, Sofia och Becca varje dag och igår var det dags att fira Jared på hans födelsedag!

Vi åkte in till NYC redan vid 10:00 för att börja med brunch. Man betalade ca $20 och fick obegränsat med mimosa och mat till det. Vi började alltså dricka kl 12:00, och eftersom att vi inte åt frukost innan så blev vi väl alla rätt runda under fötterna. Eftersom att man druckit rätt mycket innan maten kom (jag valde pannkakor med banan och champangesås) så var man mätt på drickan. 
Efter att vi hade ätit brunch gick vi alla vidare (tror vi var 10 pers) till Jared's komis Meaghan. Vi satt på hennes terass i timmar och festade och spelade spel. Jag hade så himla trevligt! 
Jag, Becca och Jared bestämde oss för att åka tillbaka till connecticut och dom andra skulle festa vidre i NYC. Vi åt middag hos Jared's föräldrar och sen åkte jag och Becca hem till henne för att vila lite. Planen var att vi skulle gå ut i Stamford, men jag blev så himla trött så jag stannade hemma hos Becca och gick och la mig istället. 

Imorse vaknade jag upp hos Becca. Jag fixade iordning mig och åkte till affären för att köpa godis som jag la i grabbarnas påskägg. Jag hade tur att värdfamiljen inte var hemma när jag kom hem, för då hade jag tid att gömma påskäggen ute. Dom tyckte det var kul att leta och dom var väldigt nöjda. Även jag fick en korg med godis. Mamma skickade lite godis även hon. Jag vet inte vart jag ska göra av allt! 
Några vänner till familjen kom över till kvällen och vi åt middag. 

Nu ska jag kolla på familjen annorlunda, blev superlycklig när jag hittad det!

Jared på väg in till NYC


Min extremt stora pannkaka 



Tårtdags!





Selfie på tåget hem


Jared's extremt fula haj-byxor som han fick många komplimanger för




Min påsk-korg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0