Snart helg

Jag veeet att jag är dålig på att uppdatera, men den här veckan har varit så himla ointressant. D har varit hemma från skolan i två dagar, så det har varit låånga dagar för mig. Har varit helt slut på  kvällarna och inte orkat skriva på bloggen. 
Jag har iallafall under dessa dagarna lagat världens godaste köttfärssås som var så populär att allt gick åt, hängt med Johanna, suttit ute i solen och bara varit, hängt med Becca, lagat svenska kättbullar och potatsmos och gjort lite läxa till helgkursen i New York. Blev faktiskt precis klar med första uppgiften som ska in. Det var en uppsats om mig själv som skulle vara 2000 ord lång. Jag fick ihop 1800 ord och jag är nöjd!
Just nu inväntar jag Johanna och Janna som ska komma hit, vi ska baka kanelbullar! Nu äter ju inte jag kanelbullar, men jag har något att göra iallafall.
 
Dom här två saknar jag också. Har jag sagt att min lillasyster kanske kommer till mig i Juni?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0