Värme och nyfunna vänner

Värmen har äntligen kommit till fairfield och den verkar ha kommit för att stanna. Dock vet jag inte om jag ser fram emot värmen i sommar då jag har hört att det är supervarmt och kvavt. Men det är bättre än snö iallafall! 

Jag har precis kommit hem från starbucks. Jag var där med Anna, jag vet inte om jag har skivit om henne innan, men det är en relativt ny tjej som bor på samma gata som jag. Perfekt att hon är svensk också! Hon är verkligen min typ av människa, vi har klickat väldigt bra och har snabbt blivit en av mina nära vänner här. Väldigt kul!

Nu ska jag göra mina kvällsrutiner (kolla paradise hotel och top model) och sen ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0