5 månader

Som rubriken säger har jag idag varit in USA i 5 månader. Om en månad har jag alltså bott här i ett halvår. Det känns himla bra då det känns som att det är den bättre hälften som väntar. Vår, sommar, mamma och lillebror kommer, Niagara fallen, Hawaii och en massa annat har jag att se fram emot! Dock ska jag inte sticka under stolen med att jag saknar alla där hemma och även fast jag har mycket att se fram emot är 7 månader väldigt lång tid. Men jag kommer klara det galant!
Jag hade väl en liten svacka ett tag där jag bara var så himla less på allt. Kände att det kvittade om jag var kvar eller åkte hem. Men nu när det börjat bli ljusare ute så har dom känslorna blåst bort! 
Och så vill jag bara passa på att ge fingret till alla som jag inte skulle klara mer än några veckor här, I proved you wrong! 

Annars idag då? Det är ju "snöstorm" idag så barnen har varit hemma. Själv trodde jag att jag drabbats av magsjuka då jag kräkts hela natten. Min värdmamma lät mig gå tillbaka till sängen och jag sov i några timmar och sen var det som bortblåst! Jag undrar var det kan ha varit? Hon sa iallafall att jag kunde vara ledig resten av dagen också men kände mig ändå så pass pigg så jag tog hand om dom små liven ändå.
Nu ska jag titta på melodifestivalen som mirakulöst nog finns på swefilmer!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0