Aldrig mer Orbitz

Igår ringde jag till Orbitz kundservice. Becca skulle egentligen ha hjälpt mig då kundservicen är i Indien, och att försöka förstå sig på engelska med en indisk brytning i telefonen är inte alltid det lättaste. Men jag tänkte att jag skulle försöka iallafall.
Kvinnan i andra änden såg att jag hade försökt boka men att det inte hade fungerat. Hon sa också att dom inte kunde ge mig några pengar tillbaka då det fortfarande stog under "skyddat belopp" på mitt konto. Hon bad mig ta kontakt med min bank för att se om dom kunde hjälpa mig.
Jag ringde upp mamma på skype och hon ringde banken på en gång (sjukt glad att jag gav henne fullmakt över mina konton). Personen som hon pratade med var väldigt trevlig och till stor hjälp. Hon tog bort det skyddade beloppet så att jag kunde föra över dom pengarna till mitt sparkonto igen. Hon sa att om dom skulle dra pengarna ändå (så att det går minus på mitt kort) så ska jag göra en kortreklamation, och då tar banken hand om ärendet.
Jag tittade idag och än har inga pengar dragits, så förhoppningsvis är det löst nu! Men nu är jag ju livrädd för att boka hotell igen. Tänk om det blir så här igen?
 
Nu ska jag vila en stund innan jag drar till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0