En bal på slottet

Här ekade det tomt, igen. Jag har varit upptagen hela helgen. 

I fredags jobbade jag bara på morgonen och sen var jag ledig resten av dagen. Jag velade fram och tillbaka om jag verkligen skulle få ut för att jag inte alls kände mig bra. Slutade med att jag gick ut ändå, fast nyktert. Det var sista kvällen baren vi alltid går till i SoNo hade öppet, så det var packat med folk. 

På lördagen var det bal! Becca har pratat länge om att hon och April skulle gå på vinterbalen som hölls på ett barnmuseum, och frågade om jag ville följa med. Alla små barn var så himla söta i sina små prinsessklänningar och små kostymer. Dom fick dansa, göra prinsesskronor och hårspännen och en massa mer. 
Innan balen var jag på mitt äldsta värdbarns sista basketbollmatch. Det slutade med att dom vann även denna match och därmed obesegrade under hela säsongen, kul!

Idag har det varit kalas för den äldsta! Han fyllde ju 10 år för några veckor sedan och idag hade han sitt kalas i en vattenpark. Så det har varit full rulle hela dagen och han var nöjd! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0