Framtidsplaner

Har en konversation med Johanna över sms just nu. Vi pratar lite om våran framtid, vad vi ska göra när vi kommer hem. Hon har inget jobb när hon kommer hem och jag är inte så säker på hur länge jag får ha mitt jobb kvar heller då dom verkar säga upp ganska många på Ericsson just nu.
Så vi sitter på varstii håll och tittar lite på jobb. Med inspiration från rederiet så är jag rätt sugen på att jobba på ett kryssningsfartyg, jag tror det kan vara en riktigt rolig upplevelse! Annars har jag tänkt lite på Norge. Jag tror det är ett bra sätt att tjäna pengar på och Johanna verkar tycka likadant! Vi får se vart vi hamnar helt enkelt.
Även fast det är 7 månader kvar tills jag åker hem så är man ändå lite orolig för vad som ska hända när man kommer hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0