LIU

Det har fortfarande inte dragits några pengar från mitt konto, så det är positivt!
 
Jag har försökt ringa LIU campus i två dagar nu men inte fått något svar. Ska nämligen anmäla mig till en helgkurs där som är i mitten av mars, så det börjar ju bli dags att anmäla sig. Jag ska försöka ringa hela dagen idag och får jag inget svar så får jag maila dit.
 
Annars då? Solen skiner och man skulle kunna tro att våren är på väg, men icke. Det ska nämligen bli en snöstorm snart och det ska snöa lör-mån. Jippi!
Är så himla trött på snö nu och vill bara att man ska kunna gå ut utan jacka på morgnarna när man går med barnen till bussen. Och så vill jag gärna att det ska vara Juni. Jag har varit här i snart 6 månader och nu längtar jag faktiskt efter min familj.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, jag är också sugen på att åka till USA och arbeta som au pair. Jag undrar vilken organisation du åkte med? Hur fick du ihop dina barntimmar? :)

2014-03-01 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0