Happy Birthday

Idag fyllde mitt äldsta värdbarn 10 år. Så jag började redan imorse men att vara lite extra snäll då jag bytte ut frukten mot några snickersbitar i hans lunchlåda. 
På kvällen åkte vi till en japansk restaurang där dom lagar maten mitt framför oss. Sedan åkte vi till djuraffären och köpte två geckoödlor till honom i födelsedagspresent. Jag har redan gjort klart för familjen att jag tänker inte röra dom eller mata dom med de där äckliga maskarna. Så det innebär att om dom åker iväg så får dom hitta någon annan som tar hand om ödlorna, och det var som helt förstående för. Jag hatar verkligen reptiler. Jag tror till och med att jag skrev det i min ansökan. Jag skrev inga ormar, ödlor, råttor eller fåglar. Nu har vi både en gnagare och reptil. 
Överlag har det varit en superbra dag och födelsedagsbarnet var nöjd!


Lite ris. 


Denna fulingen valde att lipa åt mig. 


Sen hakade kompisen på också. 


Vi också hålla en kameleont. Faktiskt ganska söt!


En basketboll-tårta. 


Trött au pair som ska titta på paradise hotel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0