It's all about the money

Har tänkt lite på vad jag vill göra på min resemånad. Stället jag skulle vilja besöka mest av allt är Hawaii. Det finns något som heter au pair adventure och då är man ett gäng au pairer som har anmält sig och då får man under en vecka upptäcka Hawaii med en guide. Hur bra låter inte det?
Men sen är det ju det här med pengar.. Allt ska vara så himla dyrt. Och detta ska man helst boka redan nu. 
Visst har jag sparade pengar som jag jobbade ihop hemma, men jag är inte så himla impulsiv av mig när det gäller pengar och tänker ett steg längre. Jag måste ha något att leva på när jag kommer hem. Det är inte säkert att jag har mitt jobb kvar (dom håller tydligen på att säga upp väldigt många), och är det så att jag har jobbet kvar tar det två månader innan jag får lön. 
Kalifornien skulle jag också vilja åka till. Men har jag tur så åker jag och min värdfamilj dit i sommar, så då behöver jag ju inte ta det på resemånaden. 

Så, ska man boka Hawaii-veckan redan nu och vara säker på att få en plats? Eller ska jag vänta med att boka tills jag sparat ihop pengar här, men då kanske riskera att platserna är slut? 
Åååh beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Boka! Boka! Boka! Och sluta tramsa. 😘 Kram C.

2014-01-30 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0