"Kaos" igen

Idag kom snön igen och det innebär ju kaos! Ungarna kom hem tidigare från skolan och imorgon är den tydligen inställd. Det är kanske 10 cm snö och imorgon ska det vara strålande sol. Jag undrar om det egentligen är lärarna som ser sin chans att vara lediga varje gång det kommer lite snö och pushar på att barnen ska stanna hemma?

Annars då? Har inte alls känt mig så bra idag och nu ikväll kände jag orsaken till det, min visdomstand är på väg upp. Jag hoppas verkligen att det inte blir något problem med den för tandläkare här är INTE billigt. En annan tjej åkte till tandläkaren förra veckan för att hon hade en infektion. $1600 gick det på, vilket är ungefär 10300 spänn. Och våran försäkring täcker upp till 1200 kr. Inget jag vill vara med om! 

Imorse vaknade jag 05:00, inte så kul. Så nu ska jag nog gå och lägga mig och titta på en film. Bävar mig lite för imorgon. Vad gör man med två aktiva pojkar som inte vill hitta på något..? Jaja, det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag vill ha bild och ständig uppdatering om musen!

2014-01-22 @ 04:43:23
URL: http://vera88blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0